Segíthetünk?
Gyakran ismételt kérdések
Nem kaptam meg a bónuszom!
Mit tudok tenni azzal a bónusszal/termékkel, amelyet a szolgáltató partner megtagad vagy nem szállít?
Jogi állásfoglalásunk szerint a vásárlás során elfogadásra kerülő Általános Szerződési Feltételek, valamint a Bónusz Brigád és a Partner között létrejött szerződés szerint a partnernek a szolgáltatást biztosítania szükséges vitatott vagy késedelmes teljesítés esetén is. Igényeit és érdekeit a szolgáltató felé szükséges benyújtania.
Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?
A megküldött bónuszodon is megtalálod a Partnerünk elérhetőségét a keretezett szekcióban, valamint az oldalunkon ha az ajánlatra keresel szintén megtalálod a partner elérhetőségeit.
Szeretnék elállni a vásárlástól
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó Bónusz megvásárlásától (azaz a Bónusz letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre bónuszkódod megadásával.
Miért nem tudom felhasználni az egész egyenlegem?
A járvány által okozott nehéz helyzetben sajnos a Brigád fennmaradása és az újraépítkezés érdekében kénytelenek vagyunk a Brigád egyenleg felhasználását ideiglenesen módosítani. Fontos, hogy a már 2021.02.08. előtt egyenlegeden lévő összeg nem vész el, azt egészen 2021. december 31-ig van időd elkölteni, viszont jelenleg egy vásárlásnál a végösszeg 30%-át tudod egyenlegből fizetni. Azon leszünk, hogy ezt a módosítást a veszélyhelyzet után meg tudjuk szüntetni. Köszönjük megértésed
Az Ügyfélszolgálat kérése:
Kérünk benneteket, hogy legyetek megértéssel és türelemmel a másikkal szemben. Megértjük, hogy tudni szeretnétek a kérdéseitekre a válaszokat, de ha már írtál az ügyfélszolgálatunknak kérünk, ne ismételd meg. Az ismételt kérdések feltorlódása miatt a válaszadási időnk lassul és ezért a tényleges hasznos információk később érkezhetnek meg, mint által.
Ha Facebookon keresztül regisztráltál, akkor azzal lépj be az oldalra. Ha email címmel, akkor győződj meg arról, hogy azzal az email címmel lépsz be, amivel regisztráltál (sokan több címet is használnak). Ha elfelejtetted a jelszavad, kérhetsz újat a linkre kattintva. Előfordulhat, hogy ez idáig még nem regisztráltál, csupán egy e-mail címet adtál meg vásárlásnál. Ebben az esetben regisztrálj most!
Ha a fiókodban a Vásárlásaim menüpont alatt látod a bónuszodat, akkor valószínűleg nem, vagy pedig helytelenül írtad be banki átutalásnál vagy befizetésnél a megadott közlemény kódját. Írd meg ügyfélszolgálatunknak a help@bonuszbrigad.hu címre az email címedet, amivel regisztráltál, és a vásárlás összegét, és mi segítünk. A pénzed semmiképp nem fog elveszni!
A gmail gyakran az inbox tetején lévő három fülből a Promóció (Promotion) fül alá teszi a Brigád leveleit. Ezt úgy tudod módosítani, hogy egyszer rákattintasz az egyik emailünkre, és az egeret lenyomva tartva áthúzod az emailt az Elsődleges (Primary) fülre. Ezután a Brigád leveleit azonnal látod majd.
A bónusz egy kedvezményre jogosító utalvány, amit szolgáltatásra vagy utazásra lehet beváltani. Készpénz-fizető eszköz, tehát neked a beváltáskor nem kell már fizetned. Kivétel ez alól, ha további szolgáltatást vásárolsz, például egy étteremben a bónusz értékén felül fogyasztasz.
Válaszd ki a neked tetsző ajánlatot, kattints jobb oldalt a zöld “Kosárba” gombra. Ez átvisz a “Kosár” oldalra, ahol meghatározhatod, hány bónuszt szeretnél venni. Válassz ki egy fizetési módot. Minden esetben oldalunk visszaigazolja a sikeres vásárlást és e-mailt is küldünk róla. Ha banki átutalással vagy banki vagy postai befizetéssel szeretnél fizetni, ügyelj arra, hogy az emailben elküldött közleményszámot pontosan írd be. A közleménybe mindig be kell írni az általunk megadott számot!
Amint megérkezik számlánkra a bónusz vételára (bankkártyás fizetésnél azonnal, átutalásnál maximum 4 óra), visszaigazoló emailt küldünk neked. Az emailben egy linkre kattintva azonnal kinyomtathatod a bónuszt. Bizonyos esetekben először egy másik oldalon kell érvényesítened a bónuszodat, ezért figyelmesen olvasd el a bónuszon található tudnivalókat. A kifizetett bónuszaidat közvetlenül az oldalunkon is elérheted, miután beléptél felhasználóddal és jelszavaddal. Kattints az oldal tetején a nevedre, és a lenyíló menüben pedig a 'Vásárlásaim' menüpontra.
A bónuszt nyomtasd ki, és fizetésnél (étteremben, szállodában, fogorvosi rendelőben) azzal fizess. Minden esetben olvasd el a bónuszon feltüntetett FONTOS részt, mert itt írjuk le, hogy pontosan hogyan kell partnerünknél érvényesítened a bónuszt.
A kedvezmények érvényessége mindig határozott időre szól, így egy lejárt bónusz alapvetően értékét veszti. Szolgáltatásnál a partnerünk elfogadhatja még a bónuszt a lejárat után néhány nappal, de erre nem kötelezhető. Ez a partner rugalmasságán múlik, ezért érdemes ezzel a kérdéssel közvetlenül partnerünket felkeresni.
Igen. A bónusz készpénz-helyettesítő eszköz, szabadon átruházható, azaz fizetéskor bárki felhasználhatja.
A vásárlási szándékodat visszaigazoló emailben feltüntetjük a közleményt, amit minden esetben, vagyis utaláskor vagy készpénz-befizetésnél be kell írnod a közleménybe. A közlemény a vásárlási azonosítód lesz, ami egy kötőjeles számsor. Ügyelj arra, hogy pontosan írd a közleményt, és csak a megadott azonosítód írd be, semmi mást, különben nem tudjuk azonosítani a befizetésedet. Ilyen esetben (amikor fizettél, de nem kaptad meg a bónuszt), írj nekünk emailt a help@bonuszbrigad.hu email címre, és segítünk. A pénzed semmiképp nem vész el! Rózsaszíncsekkes befizetés esetén küldd el nekünk a befizetett csekkszelvény képét, hogy gyorsabban le tudjuk könyvelni.
Azt követően, hogy rákattintottál a “Megveszem” gombra, két héten belül kell kifizetned az ajánlatot. Ez alól kivétel, hogy ha az ajánlat olyan korlátozásokat tartalmaz, amelyek erre nem adnak lehetőséget (például egy szállodánál hamarabb kell átváltani a bónuszt a szálloda voucherére). Éppen ezért fontos, hogy gondosan olvasd el az ajánlat szövegét, nehogy előforduljon, hogy kifizeted a bónuszt, de nem tudod felhasználni. Természetesen ilyen esetben sem vész el a pénzed, ha írsz az ügyfélszolgálatnak levelet a help@bonuszbrigad.hu email címre.
A számlaadási kötelezettség a mindenkori partnerünket terheli. A Bónusz Brigád közvetítő a partnereink és vásárlóink között, ezért a Brigád csak bizonylatot ad az általad kifizetett összegről, amit saját fiókodban tudsz letölteni.
A bónuszért kifizetett összegről a bizonylatot le tudod tölteni saját fiókodban, ehhez be kell lépned az oldalon a jelszavaddal.
Üdülési csekkel nem tudsz fizetni a bónuszért, SZÉP kártyát pedig csak akkor tudunk elfogadni, amikor ez egyértelműen meg van jelölve az ajánlatban. Azért nem tudunk általában sem SZÉP kártyát, sem üdülési csekket elfogadni, mert a szolgáltatást nem a Bónusz Brigád nyújtja, és mi nem vagyunk jogosultak azok elfogadására. SZÉP kártyás utazások esetén a Brigádnak a megjelölt előleget kell csak fizetned normál fizetéssel, és a maradék összeget pedig utazáspartnerünk felé közvetlenül tudod majd rendezni SZÉP kártyával.
Sikeres bankkártyás/Paypales fizetés esetén azonnal elkészül az érvényes bónusz.
A törvény banki átutalásnál 4 órát ír elő arra, hogy a te bankszámládról a mienkre rákerüljön az összeg. Ez az idő változhat attól függően, hogy hánykor indítottad el az utalást. Legkésőbb azonban egy banki munkanapot kell erre számítani. Ügyelj arra, hogy az emailben megadott közleményt pontosan írd be az utaláskor.
Rózsaszíncsekkes befizetésnél akár 1-1,5 hét is lehet a könyvelődés, így kérünk, hogyha ezt a fizetési módot választod, küldd el nekünk a befizetett csekkszelvény képét, hogy ezt meg tudjuk gyorsítani.
Ha még nem indítottad el a fizetést, akkor bármelyik fizetési módot választhatod, függetlenül attól, hogy mit jelöltél be. Más szóval ha például Brigád Boltban történő, személyes készpénzfizetést választottál, de meggondoltad magad és inkább átutalnád az összeget, semmi akadálya, csak az emailben elküldött vásárlási azonosítóra hivatkozz a közleményben.
Lépj be a fiókodba, és a neved alatt kattints a Vásárlásaim menüpontra. Ott a függőben lévő vásárlásaim fül alatt megtalálod az ajánlatot, amit mégsem szeretnél kifizetni.
A vásárlás státusza oszlopban kattints a linkre, és a következő oldalon vissza tudod vonni a vásárlási szándékod.
Azonnal vedd fel a kapcsolatot partnerünkkel, akitől a terméket rendelted, ők segítségedre lesznek a cserében. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.
Minden ajánlatunkban, a kép mellett jobbra külön feltüntetjük hogy partnerünk mennyi garanciát vállal az adott termékre.
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Ehhez vissza kell juttatnod az ép, használatlan terméket számlával együtt adott partnerükhöz. Amennyiben nem személyesen, hanem egyéb módon juttatod vissza a terméket, kérünk írásban is jelezd partnerünk felé elállási szándékod e-mailben. Partnerünk elérhetőségét a termék kézhezvétele előtt kapott tájékoztató e-mailben találod.
Ez partnerenként változhat. Általánosságban elmondható, hogy mindenképp jelentkezz partnerünknél, mert amennyiben árban nincs különbség, illetve a készlet engedi, partnereink rugalmasan kezelik a hasonló kéréseket.
Kiszállítás esetén a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül partnerünk átadja a csomagot a GLS futárszolgálatnak, akik azonnal értesítenek csomagod várható szállítási időpontjáról. Amennyiben személyes átvételt választottál, szintén 2 munkanapon belül kapsz értesítést, mikor partnerünk összekészítette rendelésed. Kérünk, az értesítés előtt ne menj a megjelölt átvevőhelyre, mert még nem fognak tudni kiszolgálni.
Sajnos nem. Partnerünk csak az eredetileg megjelölt átvételi móddal tudja teljesíteni rendelésed.
Az oldal tetején, miután bejelentkeztél, a neved mellett látod a fokozatodat, ha már a hűségprogramban elérted legalább a bronz fokozatot. Erre kattintva részletes leírást kapsz nemcsak a különböző szintekhez járó előnyökről, de pontosan látod saját státuszodat.
A bronz fokozat eléréséhez elég 3 bármilyen értékű bónuszt vásárolnod, kivéve jótékonysági bónuszt. Ezt akár egy alkalommal is megteheted.
Nem, az egyenlegből történő vásárlások nem számítanak a 3 bónuszba. Ugyanez vonatkozik a hűségprogramban a magasabb szint eléréséhez megkívánt vásárlásokra is.
Igen, mindig a fizetett összeget számoljuk.
Rendszerünk az elmúlt 90 napban történt vásárlásaidat vizsgálja, és ez alapján sorol be az adott szintre. Kizárólag a Bronz szint az, amit ha egyszer elérsz, már nem vesztheted el, a magasabb szintek a vásárlásaid gyakoriságától és összértékétől függően változhatnak.
Megköszönjük, sőt várjuk javaslataidat, mert ez segíti a munkánkat.
Látogass el a partner.bonuszbrigad.hu oldalra, tekintsd át az együttműködés szintjeit és feltételeit, és regisztrálj. Kollégánk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.
Írj emailt nekünk a help@bonuszbrigad.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Bizonyos kiemelt időszakokban előfordulhat, hogy több nap is eltelik, míg választ kapsz, kérjük, légy türelemmel.
Írj emailt nekünk a help@bonuszbrigad.hu címre, és a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk. Amennyiben partnerünk hibájából nem tudod felhasználni bónuszod, kérünk még a beváltási időszakon belül jelezd felénk, de legkésőbb a lejáratot követő 30 napban.