Mentett ajánlatok
Saját fiókom
A Bónusz Brigád használatához javasoljuk, hogy jelentkezz be.
MindenÉlményUtazásÉtteremEgészségSzépségTanfolyamTermék és élelmiszerPraktikus Ajándék

Segíthetünk?

Gyakran ismételt kérdések

Nem kaptam meg a bónuszom!

Ellenőrizd, hogy visszaigazoló levelünk nem került-e Spam-be! A Gmail gyakran a Bejövő postafiók tetején lévő három fülből a Promóció (Promotion) fül alá teszi a Brigád leveleit. Ezt úgy tudod módosítani, hogy egyszer rákattintasz az egyik e-mailünkre, és az egeret lenyomva tartva áthúzod az e-mailt az Elsődleges (Primary) fülre. Ezután a Brigád leveleit azonnal látod majd. Ezen kívül ha lehet, ne céges e-mail címet használj a vásárláshoz, mert a céges szűrők sokszor egyáltalán nem engedik át a brigádos leveleket.
Legbiztosabb megoldás: Ha regisztrálsz oldalunkon, a 'Vásárlásaim' menüponton belül mindig megtalálod érvényes bónuszaid.
Írj ügyfélszolgálatunknak a help@bonuszbrigad.hu címre és szívesen újraküldjük bónuszod. FONTOS: partnereinket ne hívd, ha nem találod a bónuszod, mert nekik addig nincs hozzáférésük a bónuszokhoz, amíg Te át nem adod nekik a beváltás folyamán.

Mit tudok tenni azzal a bónusszal/termékkel, amelyet a szolgáltató partner megtagad vagy nem szállít?

Jogi állásfoglalásunk szerint a vásárlás során elfogadásra kerülő Általános Szerződési Feltételek, valamint a Bónusz Brigád és a Partner között létrejött szerződés szerint a partnernek a szolgáltatást biztosítania szükséges vitatott vagy késedelmes teljesítés esetén is. Igényeit és érdekeit a szolgáltató felé szükséges benyújtania.

Hol találom a Szolgáltató elérhetőségét?

A megküldött bónuszodon is megtalálod a Partnerünk elérhetőségét a keretezett szekcióban, valamint az oldalunkon ha az ajánlatra keresel szintén megtalálod a partner elérhetőségeit.

Szeretnék elállni a vásárlástól

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján az Igénybe Vevő az Elsődleges Ajánlatot tartalmazó Bónusz megvásárlásától (azaz a Bónusz letöltésére feljogosító linket tartalmazó elektronikus levél kézhezvételétől) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól kérlek írj egy levelet a help@bonuszbrigad.hu e-mail címre bónuszkódod megadásával.

Miért nem tudom felhasználni az egész egyenlegem?

A járvány által okozott nehéz helyzetben sajnos a Brigád fennmaradása és az újraépítkezés érdekében kénytelenek vagyunk a Brigád egyenleg felhasználását ideiglenesen módosítani. Fontos, hogy a már 2021.02.08. előtt egyenlegeden lévő összeg nem vész el, azt egészen 2021. december 31-ig van időd elkölteni, viszont jelenleg egy vásárlásnál a végösszeg 30%-át tudod egyenlegből fizetni. Azon leszünk, hogy ezt a módosítást a veszélyhelyzet után meg tudjuk szüntetni. Köszönjük megértésed

Az Ügyfélszolgálat kérése:

Kérünk benneteket, hogy legyetek megértéssel és türelemmel a másikkal szemben. Megértjük, hogy tudni szeretnétek a kérdéseitekre a válaszokat, de ha már írtál az ügyfélszolgálatunknak kérünk, ne ismételd meg. Az ismételt kérdések feltorlódása miatt a válaszadási időnk lassul és ezért a tényleges hasznos információk később érkezhetnek meg, mint által.




Leggyakoribb kérdések
Bónusz
Fizetés
Termék
Hűségprogram
Általános
Kedves Vásárlónk!

Kérdés esetén kérünk, hogy a help@bonuszbrigad.hu e-mail címen vedd fel velünk a kapcsolatot, igyekszünk mielőbb megválaszolni a leveled. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében kérünk, hogy leveledben tüntesd fel a bónuszkódod.

A Brigád csapata

 

A céged szeretne együttműködni a Brigáddal? - Legyél a partnerünk!

(Amennyiben vásárlásoddal kapcsolatban van kérdésed, a help@bonuszbrigad.hu címen érsz el bennünket.)

Brigád központ
Skoopy Kft.
Székhely:
1116 Budapest, Temesvár utca 11-15. földszint 4.
 


Cégjegyzékszám: 01-09-933339

Adószám: 12414682-2-43


Bankszámlaszám:

12010453-01613562-00100009 (Raiffeisen Bank)


BIC (SWIFT kód): UBRTHUHB
IBAN HU39 1201 0453 0161 3562 0010 0009


Ha külföldi számláról utalsz, a bónusz árához hozzá kell adnod az átutalás költségét. Ennek összegéről érdeklődj a számlavezető bankodnál. Ellenkező esetben csökkentett összeg érkezik a Brigád számlájára, és nem tudjuk kiállítani a bónuszt.

Bejelentkezés